onsdag 27. april 2011

BOKUTGIVELSE!

Jeg har nettop snakket med Publica forlag i telefonen. De vil gi ut diktsamlingen min, og vi ble så enige om tingene, at jeg aksepterte tilbudet deres! JEG SKAL GI UT BOK!!! Endelig en ordentlig, innbundet bok, etter å ha holdt på å trykke selv i årevis. Det kjennes som å skulle hoppe utfor en bro, sånn suger det i magen. Men siden mennesker har gjort dette før, og overlevd, satser jeg på at fallskjermen holder.... Den blir ikke ferdig til utstillingen i juli, men det gjør ikke så mye for meg for det er mer å nok å gjøre for tiden. For salget er det kanskje dumt, men jeg er som sagt en elendig selger... Hadde jeg vært en bedre, hadde jeg fått fart i dette langt tidligere. Men nå blir det til høsten i stedet. Til alle de som skal kjøpe julegaver og ikke vet hva de skal kjøpe: Jeg vet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar