tirsdag 6. mai 2014

Hus solgt

Huset er solgt! Onsdag ettermiddag, vi holdt på å pakke for å reise til Bergen for en lang helg, kom et ungt par og ville se på huset. Vi var sånn passe motivert, lei av å ha et ryddig hus og vise det frem når som helst, men sa selvfølgelig ja. De så, vi reiste og tenkte det var det, nok en gang. Men på veien nordover fikk vi et bud! Etter et par runder frem og tilbake, kom beskjeden fra megleren, på siste ferge kl 22 om kvelden, om at huset var solgt! En stor følelse av frihet seg innover meg, der jeg satt og så på den blå fjorden etter solen hadde gått ned. Nå er alt mulig, nå ligger fremtiden der uten noe i veien.
 
Vi har gått og sagt farvel så lenge nå, at følelsene er klare for å reise. Det gjenstår bare å pakke tingene våre. Og jeg gleder meg enormt til neste år! Da skal jeg ikke involvere meg eller bruke kreften på NOE annet enn bare det å skrive og lære. Det har jeg lovet meg selv, og nå har jeg skrevet løftet ned.


1 kommentar:

  1. Gratulerer Synnøve, og det er en glede å høre det du lover deg selv ~ slikt kan det ikke komme annet enn godt utav; å samle seg om sin lengsel ~ alt godt ønskes dere på austerlandsferden, Ej

    SvarSlett