onsdag 14. februar 2018

Samarbeid


Det er så gøy å samarbeide! Å ikke alltid sitte inne i skriverommet og holde på aleine. Jeg skal være med på SPOR, kulturvandringen i Forsand i palmehelgen (lørdag og søndag mellom klokken 11 og 17). Og Solveig Eggen Larsen har invitert meg til å stille ut sammen med hennes keramikk. Vi møttes nå i uken og planla hvordan vi skal gjøre det. Og gøyest av alt: vi laget noe sammen. Jeg hadde med en liste over ord fra Vadested, og så skrev vi noen av dem på koppene til Solveig med bitte små pastabokstaver som brenner bort i ovnen. Nå gleder jeg meg til utstillingen, og øver meg i "Godt Nok". For jeg har laget lite visuelt siste 18 mnd, jeg har bare skrevet. Men jeg tar med det jeg har av  bøker og bilder og setter det innimellom keramikken, for de blir gode sammen. Og så har jeg jo Vadested, som jeg skal ha bunkevis av og satser på godt salg av.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar