torsdag 19. august 2010

SMAKEBITER

Noen av arbeidene jeg har gjort siste året.
- ting som er til salgs:
Samlinger med dikt om broer mellom oss,
lest i blesten på Lysefjordbrua sitt 10 årsjubileum i 2008


Håndlagede hefter med korte dikt.
Helt fra jeg var liten og det regnet på hytten om sommeren,
har jeg likt å lage bøker. De er litt mer avanserte nå enn dengang!


 
Dikt trenger ikke være i bøker.
De liker seg godt i bokser, og jeg har laget mange "ord i ekse".


Akvarell med kort-dikt


Collage lærte jeg i fjor høst av fantastike Wenche Sunde,
som plutselig kom flyttende med mann og malerier
til Forsand - og til livet mitt.


En til collage


Akvarell, kommer jeg stadig tilbake til.
Synes ikke alle blir så gode at det gjør noe, men elsker å holde på
med maling og vann som renner rundt og lever sitt eget liv på papiret.

************

BØKER:

 
Diktsamlinger, 2003 og 2007


Intervju med kvinner i Forsand, 2009

*********

Jeg selger bilder og bøker hjemmefra nå, men har planer om å bli med i en nettbutikk. Er ikke så god å selge - ender litt for ofte opp med å gi bort det jeg lager i stedet! Men jeg vil gjerne nå ut med det jeg gjør, så jeg har fått tips om nettbutikk kan være lurt. Kanksje blir det en utstilling en gang og....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar