onsdag 18. august 2010

Velkommen!

Så var jeg i gang med min egen side på nett. Lenge har jeg leitet etter hvordan jeg kan nå ut med det jeg lager. Og dette, ser bra ut. Velkommen, til deg som vil lese!

Jeg vil legge ut smakebiter av det jeg jobber med. Utdrag av det jeg skriver, eller små bilder av det jeg lager.  Jeg utforsker nye former til diktene jeg skriver. Å putte dem i en bok, er forsåvidt i orden. Men de kan også skrives inn i et bilde for å henge på veggen. Puttes i en boks eller flaske for å gi en opplevelse når de åpnes. Eller henge i en løs og ledig tråd. Min gode venn Eli driver og lærer meg å skrive vakrere, og i dag laget båt- og kunstner-mannen Roy en ny knute til å henge dikt i. Den fikk navnet "flaggstikk med Roy-vri". Jeg har laget mange dikt-bilder i sommer, og det nærmer seg å bli til noe jeg kan våge å henge opp og vise frem. En historikk over ting jeg har laget, følger siden.





For tiden maler jeg hjerter. I alle slags fasonger. De fleste har arr.

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett