onsdag 23. mars 2011

Meining

Sist fredag fikk jeg en liten epistel i "Meininger" i fredagens Aftenblad igjen:

PÅ MANNEDO

Damedoen på Lauvvik kai var låst, og i nøden måtte jeg ty til mannedo. Der lærte jeg to nye ting om menn:
        
      1. Noen av dem blir kåte av å vente på ferger, og det ser ut til å tvinge dem til å uttrykke seg med illustrasjoner og uttalelser på dovegger.
      
      2. Rasistiske menn som venter på ferger, er ikke særlig begavede, for på der på veggen på Lauvvik kai står ”Vit Makt”.

      Kjæresten min liker ikke at jeg tror at jeg med dette har lært noe nytt om menn generelt, men doveggene taler sterkt for seg.

Synnøve Virkesdal

2 kommentarer:

  1. Det såg eg !
    Ja , ein plass må en begynne ;)
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Ja de kommer ikke unna så lett!!! :o))
    Her har vi det svart på kvitt!
    Knib fra Sol

    SvarSlett