søndag 16. september 2012

Nytt galleri

I dag har jeg stengt nettbutikken på Epla.
Det har flere grunner: Både at jeg solgte lite der, det jeg solgte var folk som først tok kontakt og ville ha noe, så henviste jeg til Epla. Det ble rett og slett litt tungvint, selv om det var greit med gode betalingsløsninger der.

Hovedgrunnen er likevel at det er ganske smertefult å ha arbeidene sine hengende ute... Jeg har hatt to utstillinger i sommer, en i vår og en i fjor sommer. For meg har det vært ganske voldsomt. Det kjennes som å brette seg ut, for det er ikke masseproduserte ting uten innhold jeg lager. Det er mitt eget, og kommer innenfra. Nå har jeg også fått noe inn på galleri i Sandnes. Og det er jo en vidunderlig mulighet, men ganske utfordrende å ha dem der ute, helt aleine, stakkars de små uroene og diktene mine... Tenk hvis noen ler av dem og trekker på skuldrene av dem og ikke er snille med dem.... Jeg kjente for å samle meg litt, å stenge nettbutikken og heller lage et galleri tilhørende bloggen. Link øverst på siden her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar