søndag 17. mars 2013

en uke til...

Neste helg er det SPOR og utstilling i hagen. Jeg følger voldsomt med på værmeldingene, og har vært redd for at det fine været skulle brukes opp til palmehelgen! Men det ser ut til å vare. Når jeg skal henge tøy på snor ute i mars, ville vind med storm i kastene blitt kaotisk og kanskje gøy å se på. Men ikke noen særlig opplevelse å vandre rundt å lese på plagg som flagrer rundt i hele bygden... Jeg veksler mellom nervøsitet og apati. At dette er en dårlig idè, står helt tydelig for meg. At det ikke er noe å vise frem, at det er bare tull det jeg lager osv. osv. osv. Men nå står jeg nå i programmet, som nummer 1, til og med. De sier det kan komme enormt med folk. Og da er det jo bare å henge opp driten, tøyet ute og bilder og bøker inne, og vise frem dette som nervøsiteten påstår ikke er noe tess. Om en uke vet jeg om det holder eller ikke. Målet er at i alle fall noen av de som kommer på besøk skal få noe å tenke på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar