mandag 10. juni 2013

Sommerutstillinger

UTSTLLING  1:
Spørsmål under trærne i Dalen i går.
Tankensoren hadde fått en liten notis i lokalavisen fredagen før, og det er et område det går mye folk. Så det er godt mulig at ganske mange så den i løpet av dagen. Men det vet jeg ingenting om, for jeg hengte den opp om morgenen og tok den ned seint på kvelden. Det var litt skummelt, men befriende å gå fra den og la den leve sitt eget liv dagen gjennom. Håpet er at noen fikk noe å tenke på - og jeg har fått et par tilbakemeldinger på at sånn ble det.

 

 
 



 
 
UTSTILLING  2:

Jeg har vært og besøkt Bjørg Mary Fjelde Heskje på Jørpeland i dag. Hun og tre andre pleier ha utstilling i hagen hennes på Tungland i slutten av juni. Jeg har aldri kommet meg dit for å se, men hørt om utstillingen med store positive fortegn. I år ville de gjerne ha med Tankesnor, og det ble jeg veldig glad for! Hagen var vidunderlig, med stor gressbakke helt ned mot fjorden og gamle frukttrær som ropte etter å få hengt noe i. De skal få holde på min snor den 22. juni, selv om jeg er i Spania da.  Jeg ble varm om hjertet av sånn vennlighet jeg møtte - at de ville ha både snor og bøker med, selv om jeg ikke kommer til å være der selv. Det er sånt vi trenger for å vokse: At noen gir oss en sjanse og åpner en dør for oss av og til.


UTSTILLING 3:
Lyse Kapell sammen med Eva mellom 13. juli - 11. august.


UTSTILLING  4:
Jeg håper å få hengt Tankesnoren opp på Tau i løpet av sommeren, og kanskje i Sandnes mot høsten en gang. Det er fint å få den ut i verden flere ganger. Når den nå er laget og ligger her, er det lett å henge den opp. Jeg må bare få tillatelse av grunneigere og slikt, og finne en dag som passer. Det er gøy å henge den opp på steder den kan overraske, men derfor er det en fin balansegang mellom overraskelsen jeg ønsker, og det at jeg blir bedt om å gjøre det bitte litt kjent på forhånd.... Å gi et pip et par dager før, er derfor så langt jeg vil strekke meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar