fredag 7. juni 2013

Lyse 2013

 
 
 

 
 
Jeg skal få være med Eva Sæverud og keramikken hennesog stille ut i Lyse kapell i sommer også. Nå har jeg laget ferdig en liten bunke diktbøker. Har trykket, limt forsider, sydd sammen og kost meg. Litt nå og litt da, mellom alle vårens påtregnende gjøremål ute. Plutselig var de ferdige. Trykket også på nytt to gamle samlinger: DIKT fra retreater fra 1998 og HORISONT fra 2007. Flere bilder på Galleriet - linken øverst til venstre på siden.

 
Har laget en samling dikt skrevet på fint papir, og bare det. De ble veldig enkle, og jeg likte dem. De skal også få være med til Lyse og henge på kapellveggen. Der er litt mørkt, så jeg får bare ta med de lyseste. Og så kan de godt handle om tro, siden det er et kapell. Og det kjennes godt.
Kapellet og utstillingen er åpen nesten hver dag mellom 13.juli og 11. august.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar