onsdag 4. september 2013

Høstens første bilder

 
Sommeren er fin, det er da jeg lader batterier. Men det var godt da hverdagen var tilbake og jeg endelig fikk ro til å jobbe igjen. I sommermånedene har jeg så vanskelig for å konsenterere meg, alt utenfor vinduet frister så! Nå er det kortere dager og mindre tid til båt, kaldere og mindre å gjøre i hagen. Og selv om jeg sier jeg ikke liker det, innrømmer jeg at det er godt å få roen til å legge plast på arbeidsbordet, spre utover papir og lerret og lime og male i vei. Egentlig skulle jeg fortsette med å samle diktene jeg har bestemt skal bli en ny bok. Men det er så kjedelig... Og så mye gøyere å lage bilder av de nye diktene!

 
 
 


1 kommentar:

  1. Utrolig flott blogg. Jeg har faktisk et av dine dikthefte, det veldig flott.

    SvarSlett