torsdag 16. januar 2014

Vandreutstilling

Endelig har jeg fått levert boken som skal være med på vandreutstillingen Ope Dør. Alle som har tilknytning til Ryfylke kunne melde seg på, og så skal alle arbeidene ut og vandre i hele området i rundt fjordene her i løpet av våren. Det var et slit med viljestyrke å få den ferdig! Først hadde jeg laget èn stor en, som jeg ikke syntes passet likevel. Så gikk jeg igang med en ny. Men  å lage noe til en spesiell begivenhet, som jeg egentlig ikke vet noe om, DET ble vanskelig! Å lage en bok, krever mange runder og tørking og pressing mellom hver. Jeg gikk rundt meg selv og kom ikke gang mellom rundene. Til slutt endte jeg opp med en bok klissvåt av lim som lå til tørk foran vifteovnen i går. I dag ble den pakket inn og levert. Puh!

Holder på med et annet stort skriveprosjekt for tiden, og det gjorde også sitt til at det var vanseklig å rive seg løs. Nå må jeg gå tilbake til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar