onsdag 5. mars 2014

Siste for nå...


 Har holdt på å binde sammen og gjøre ferdig noen bøker til SPOR-utstillingen. Og går laget jeg to bilder jeg hadde hatt i hodet lenge. Da vi ryddet på loftet fant vi gamle, gulnede piano-noter, og de satte meg i gang med å lage disse bestemte bildene. Det ble sannsynligvis de siste bildene jeg lager i altelièr Mellomrom, avd. Forsand. Og det kjente jeg etterpå var ganske vemodig.... For nå må arbeidsrommet ryddes sammen med resten av huset til visning på søndag.

Akkurat nå kjenner jeg det er vanskelig å skulle reise herfra. Vanskelig å selge dette huset vi har bygget og bygget om, denne hagen vi har lagt hver stein i.... Og seinere skal vi si hade til alle vi er glade i... Det koster å få oppfylt drømmene sine.






1 kommentar:

  1. det er så sant....der koster så mye å få oppfylt drømmene sine.....oliver

    SvarSlett