tirsdag 14. september 2010

Nettbutikk

Lenge var pc og nett et sted for bare arbeid. Å åpne e-posten tok hele formiddagen med ting som skulle ordnes og gjøres. Så fant jeg ut at jeg kunne bruke nettet til å nå ut med det jeg skriver og lager, og nettbruken blir mye mer gøy! Jeg blir like glad hver gang noen vil kjøpe det jeg lager. Jeg tenker at jeg har noe jeg vil ha sagt. Og at noen vil ha det jeg lager, så får jeg jo nettop det.

Etter flere dagers arbeid, og hjelp fra min flinke niese Ellen til å lage "butikk-skilt", har jeg nå åpnet nettbutikk. Det tar mye tid å fotografere alt jeg har laget, så produktene får komme litt etter hvert. Men det var deilig og litt skummelt å se butikken åpen... Så får tiden vise om jeg får noen besøk og om det blir noe utelling av butikken. Jeg var litt urolig for at noen skal stjele bildene jeg har lagt ut for salg der. Men kom til at hvis noen er så smålig at de vil bruke en dårlig kopi i stedet for å kjøpe orginalen, så får de bare gjøre det! Butikken heter MELLOMROMMET, og ligger på epla.no:

http://epla.no/shops/mellomrommet/


Ett av produktene i butikken: Lyriske Dråper.
Dråpene er sommerens store gjennombrudd:
Collage/akvarell på den ene siden, dikt på den andre,
i snor fra taket.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar