tirsdag 8. februar 2011

Å tenke mer

Endelig har jeg våget meg på å sende noen forespørsler til forlag! Kanskje må jeg holde på en stund, til jeg finner noen som liker diktene mine. Men nå er jeg i alle fall i gang. Hvis ingen vil gi dem ut - fordi de sier dikt selger så dårlig - så tykker jeg dem selv! Ut i verden skal de, og ferdig gjennomarbeidet og redigert, er de. Så nå skal det skje!
Dette kom jeg over på siden til et lokalt forlag:

En populær forfatter skriver det folk tenker.
En genial forfatter får dem til å tenke noe annet.
AMBROSE BIERCE.

3 kommentarer:

  1. Ja, dette heier jeg på - ut i verden skal de - å prøve sine egne vinger
    Det største motet er knyttet til å gi slipp i tro på at det bærer -
    Heia heia

    SvarSlett
  2. Stå på Synne!De skjønne diktene dine må ut!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Helt enig!!!!!!
    Diktene dine er fantastiske!!!
    Hilsen Jan.

    SvarSlett