onsdag 16. februar 2011

Utstilling!!!

Nå ser det ut til å være bestemt:
Jeg skal få være med på en utstilling på Utstein Pilegrimsgard i sommer! I juli og august skal det være åpent der ute, på den gamle skolebygningen som ligger inne på området til Utstein Kloster. Der skal være B&B, cafè og kunst-utstilling. Der skal jeg få prøve ut den store drømmen jeg har hatt i mange år: Å få fylle et rom (halve, denne gangen) med dikt. De lyriske dråpene, som jeg har kalt dem hittil trenger nytt navn, for det sier ikke folk noenting om hva det er. "Dikt-blad" sier kanskje mer. Siden det er blad/ark som henger fra taket og viser dikt på ene siden, bilde på andre. "Urolige dikt" lurer jeg også på å kalle dem, siden de aldri henger i ro! Jeg gleder meg voldsomt til utstillingen. Nå har jeg vært der siden i går, og har fått sett og tenke litt hvordan jeg kan få dette til. Samtidig, er det jo forferdelig skummelt! Jante er jevnlig på besøk for tiden... Særlig på nettene, er han masete... Om dagen har jeg ikke tid å høre på ham, for jeg har en hel del jeg må lage før juli!

1 kommentar:

  1. Så kjekt!Det blir spennende!
    Stå på Synne!
    Kakk han der Jante i hodet med noe hardt!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett