torsdag 16. juni 2011

Forhåndsbestilling

Denne mailen har gått ut i dag,
til alle på mail-listen min:

Kjære venner!
Alt synes å skje på en gang i kunstens verden! Samtidig som jeg jobber med kunstutstilling i sommer, har jeg fått avtale med Publica forlag om å gi ut lyrikkboken ØYEBLIKK. Boken kommer ut i oktober, men jeg har lovet forlaget å sende dem en liste over forhåndsbestillinger før trykking. Så hvis noen av dere har tenkt å kjøpe boken må dere gjerne bestille den nå, og få den sendt fra forlaget allerede i september.

Fra baksiden av boken:  

Små ord på det store livet - dikt og bilder.
Diktene er korte, med store tema som avstand og nærhet, gleder og kulde, tro og frihet. Diktene har nerve og tydelig bilder. Det gjør dem malbare og flere av diktene har blitt til bilder i en blanding av collage og akvarell på grovt papir. Papiret er ofte grovt og revet i kantene. Fordi det er slik livet er. Bildene i denne boken var med på en utstilling på Utstein Pilegrimsgard sommeren 2011.

Vil du bestille, sender du navn, postadresse og antall til meg, så sender jeg listen samlet videre til forlaget. Pris: 248,- + porto 30,- kr.

hilsen

Synnøve Virkesdal

tlf. 93625771
synneskriv.blogspot.com

-------------------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar