mandag 22. april 2013

Neste bok

Dette var meg da jeg dro i land min første bokutgivelse på forlag for to år siden. Nå jobber jeg med neste. Filer og former på diktene og ser at jeg har mer enn nok til en bok. Men har ikke funnet helt orden i en rød tråd enda, det kommer nok. Vil at den skal bli en reise, kanskje ikke bare dikt men andre tekster også, og gjerne bilder. Så følger jo jobben med å finne et forlag som vil gi den ut, så vi snakker langt frem i tid. Men jeg synes det jeg jobber med er godt nok, så jeg skal ikke gi meg før jeg finner noen som vil ha det. Et forlag som VÅGER. De der som sier "dikt selger ikke" kan bare sitte der med de romantiske bestselgerne om en kvinne som roter i fortiden - som markedet flømmer over med, sammen med den evindelige krim`en.- Særlig originalt er det ikke!


 

BERØRING 

Du strakte hånden ut
og la din historie
i mitt hjerte

Jeg rakte ut min
og la ord tilbake
i ditt
 
 
                                           Synnøve



                                                                                              

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar