torsdag 14. november 2013

Ut i verden




 
 
Resultat av den konsentrerte arbeidshelgen som var: Flere nye bøker, og en masse kapp som det ble bokmerker og små notatbøker av. Måtte fylle hullene i samlingen som kom etter å ha levert fra meg en bunke bøker til trivelige Stine på Thrane Gård Galleri. Hun spurte også om jeg ville lage en bok til en happening med utlodning av kunst den 19. desember. All inntekten går til Funkishuset - sted for rusmisbrukere i Sandnes. Spør om gammel sosionom om slik! Klart jeg ville. Har begynt på noen ganske store bøker, en av dem skal bli med på utlodningen. En annen skal få komme på en stor rundreise: En vandreutstilling med Ryfylke-kunstnere. Det satt lagt inne å melde meg på den siste, for jeg ser ikke meg selv om en kunstner men kaller meg fortsatt "skribent". Sånn jevnlig får jeg kjeft for den tittelen. I det minste heter jeg "forfatter" mener noen. Smaker på min egen tittel:
 
"Visuell poet"


2 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt noen fantastiske opplevelser både som opplevelser og kunstner. Du er virkelig flink.Nå har jeg fått boken din signert. Tusen takk :-)

    SvarSlett
  2. Hei. Har fulgt bloggen din, sånn i det stille :) Britt G…
    bglosvik.blogspot.no

    SvarSlett