søndag 28. november 2010

Skrive og sove

Det er flere uker siden jeg har laget noe som helst.... Dagene er fulle av arbeid og gjøremål akkurat nå. Det fyller dem helt opp, og gir hverken tid eller overskudd til å skrive. Kanskje har jeg en time ledig iblant, men det holder ikke. Skal jeg kunne lage noe, går det ikke an å se på klokken. Da må jeg ha tid. Derfor har jeg bestemt meg for å reise bort og se om jeg kan få litt arbeidsro. Neste uke reiser jeg til Prestegården retreatsted i Lindesnes for å skrive og sove. - Kanskje blir det bare soving!

Før den travle perioden, som jeg visste om på forhånd, brukte jeg endel tid på å lage "enkle" bilder som kan selges ikke altfor dyrt til julegaver. Foreløpig er salget dårlig, men så er jeg som sagt også en dårlig selger! Jeg har gitt flere en god latter når jeg har fortalt at jeg har laget en liten flyer med butikknavnet "MELLOMROMMET" og nett-adressen dit, i et forsøk på å nå lenger ut med nettbutikken. Men jeg er så dårlig selger at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av flyeren, engang!


LIV

Livet
begynner
 lenger inne
Det er der
det vokser
og blir til

Overflaten
er et speil

Vet du dette
blir du aldri
fornøyd
Med å bare
se speil
                            
                                                                 Synnøve



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar