torsdag 5. mai 2011

Happy!

Det begynner å sige inn: At jeg skal få gi ut bok på forlag! Det er annerledes enn å trykke selv, det kjenner jeg med en gang. Både kjennes annerledes og krevet et annet arbeid. Men jeg sitter her og redigerer og lager layout som jeg har gjort før... Forlaget kunne jo gjort det for meg, men så lenge jeg har så mange meninger om hvordan det skal se ut, bad de meg bare om å gjøre en del av det selv. Det er både greit og litt stress...

Men jeg har fått så mange gratulasjoner, hjelp og tilbud om mer  hjelp til dette, at jeg begynner å forstå at det er virkelig. Og kjenner at det er veldig gøy! Jeg har muligens vokst et par cm de siste dagene, selv om man skulle tro at slikt var man ferdig med i en alder av 41... Og da jeg preseanterte min skrekk med å sende diktene ut i verden for min lure venninne Tove i går - hvor redd jeg er for de små barna mine, og tenk hvis noen er stygge med dem, det er en hard verden ovs... Svarte hun : "Jamen, tenk så mye gøy de skal få oppleve!" Det er helt sant. De skal få slippe å ligge i skuffer og lommer og på minnepenner og PC`en min særlig lenger nå.

1 kommentar:

  1. Gratulerer Synnøve ~ det er hardt arbeide og mange krevende veistykker bak denne milepælen. Såpass har jeg skjønt. Så til lykke ~
    og til glede fordi så mange flere skal få del i det du skaper ~
    beste hilsen Else Jorunn

    SvarSlett