onsdag 11. mai 2011

Portrett





Har fått tatt portrettbilder. Fikk hele to gode fotografer: Rune og Ellen, til å ta bilder, slik at det var litt å velge mellom. Bildene er sikkert gode de, det er objektet jeg er så uvant med å se på trykk.... Men jeg få velge et par å få dem også avgårde.

Når Jante kommer på besøk og spør om verden virkelig trenger en diktsamling til, svarer jeg ham med dette diktet av ukjent opphav:


Spør ikkje kva verda treng
men kva som får hjarta ditt til å syngja

For kva verda treng
er menneske med hjarto som syng

2 kommentarer:

  1. Helt sant.
    Vi må ikke la oss styre av Jante .
    Da er det jo ingen som tør prøve seg på noe som helst.
    Bildene er kjempefine.
    Lykke til !

    SvarSlett
  2. Nydelig dikt! -og så sant! Og det var flotte bilder, gleder meg til boka di kommer ut, koser meg med jevne mellomrom med dine forrige utgivelser. Vi merker at hjerte ditt synger når du skriver dikt, Synnøve! :-D

    SvarSlett