torsdag 19. mars 2015

Rastløs


Jeg skriver semesteroppgave, og er så rastløs at jeg må klamre meg fast for å ikke  bare finne et fly og komme meg vestover. Mandag reiser jeg og skal se på tre lovende hus, og kanskje de blir solgt mens jeg sitter her og knotter! Men jeg reiser ikke, jeg blir og avslutter, nå har jeg kommet så langt så skal jeg gjøre dette studiet ferdig. Dessuten tror vi ikke at vi er aleine om dette, men at Gud er med på veien videre, som Han var med hit, så jeg øver meg i tillit. Det har blitt en bestemmelse for oss, at det der jaget etter det perfekte vil vi ikke inn i. Selvfølgelig kunne vi bare leid oss et sted vestpå når vi er ferdig i Lillehammer i mai, og så leitet videre til vi fant det perfekte huset, men jeg vet ikke om det er veien til lykke. I stedet skal vi se om det er mulig å vurdere alt som finnes av interesse i vår prisklasse, og så ta det beste! Det er noen kriterier som må være tilstede, resten får vi skal etter hvert.

Det er ikke ordentlig vår enda, men forbasket mye snø som ligger igjen her på Johannesgården, men i helgen fant jeg min første blåveis, det må da være et tegn, på vår eller noe.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar