tirsdag 3. mai 2016

Sendt


Der var den sendt, romanen min er ute i verden igjen. Jeg har leitet blant en lang liste forfattere som tar konsulent-oppdrag og funnet en som heter Catarina Cattaneo, hun skal lese Eplehuset og gi tilbakemelding. Listen fikk jeg fra Forfattersentrum, der kan en få tak i mange norske forfattere, se hva de tilbyr og så formidler de kontakt og tar imot betalingen. Det virker veldig ryddig og greit å gjøre det sånn. Men det var skummelt å ta manuset frem igjen og se på det en gang til. Nå har det hvilt nesten siden jeg sendte det til forlag rett før jul, så kanskje det ville være se dårlig ut når jeg så på det igjen med litt avstand… Men det holder, jeg synes helt ærlig at det er godt det jeg har skrevet, og er veldig bestemt på at dette skal bli bok. Det var fint å jobbe med det igjen, lese gjennom alt på nytt og gjøre endringer jeg har tenkt på mens det har hvilt. Det sitter, jeg kan stå for det og gleder meg til å skrive ferdig etter tilbakemeldingene forhåpentlig gi meg det jeg trenger for å gjøre det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar