torsdag 27. oktober 2016

Kåringer





Jeg liker nrk, de kan unne seg å gjøre sære ting, og de gjør det. I september sendte de altså en fem timer sending om dikt, og bare det.  Ingen av de andre i huset var SÅ interessert som meg, så jeg har sett biter av sendingen i opptak litt her og der siden. Der var så mye bra! Og en kåring av Norges beste dikt. Egentlig en håpløs ting å kåre sånt, men jeg er så enig i at det er et vidunderlig dikt at jeg skrev det på stuedøren.






En annen morsom og uhøytidelig konkurranse,  var Vestlands-mesterskap i Poesislam i nå september. Der deltok min gode dikt-vennine Eva Hegre og VANT! Nå skal hun til Oslo og se om hun kan bli hele landets mester i fremføring av egne dikt 25.november.  Og jeg, satser på å være med for å heie.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar