onsdag 24. mai 2017

Motløs


Syns jeg har holdt motet oppe godt, det ett og et halve året jeg ha sendt roman og dikt rundt til alle mulige forlag og prøvd å finne noen som har troen på dem. Nå er romanen til lesing hos det foreløpig siste forlaget på listen min, og jeg aner ikke hvor lang tid de skal bruke på å vurdere. Men diktene har jeg landet på å sannsynligvis samarbeid med et lite lokalt forlag for å få ut. Det kjennes bra fordi samarbeidet kan bli lettere når en faktisk kan treffes, bakdelen er at jeg må stå for det meste av salget selv, men det har jeg innstilt meg på. Likevel er jeg motløs nå... Det er denne tanken som kommer innimellom at jeg skriver bare fordi jeg elsker å gjøre det, men det snakker ikke til andre, eller det er ganske enkelt for dårlig. Kanskje jeg skulle finne noe annet å gjøre, problemet er bare at jeg kan ikke la være å skrive, jeg MÅ! Men hvordan jeg skal nå ut med det og finne frem i jungelen eller ørkenen eller hva det nå skal kalles dette landskapet av forlag, det aner jeg akkurat nå ikke… 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar