torsdag 14. september 2017

Nå går Vadested i trykken! De siste dagene har designeren, June Line, satt opp innmaten til boken. Den har flere av mine bilder, og så har hun lagt inn farge på sider og tekst i tillegg. Og den blir så fiiiin! Jeg er så glad for innpakningen blir bra. Og så vidunderlig å overlate til hennes friske blikk å gjøre ferdig alt jeg har sagt og knotet med så lenge. Veldig dyktig dame!

Hos meg begynner nervene å komme og søvnen forsvinner enkelte netter. Da står jeg opp og lager bokmerker. Mulig det bare er dill, men jeg har bestemt at alle som kjøper direkte hos meg skal få et håndlaget bokmerke i. Noen fordeler må det være med det, fremfor å bestille fra Jæren Forlag. Jeg har nemlig i avtalen at jeg skal selge endel bøker de to  i første månedene. Nå har jeg snart laget 100 merker, og det får meg helt i vater å sitte der og rive i papir og lime små, avlange bilder.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar