torsdag 10. mars 2016

Klar!



Jeg holder på å gjøre ferdig utstilling til SPOR. Det meste er ferdig laget, men det er så vanskelig å sette priser! Dette bildet, for eksempel, er et stykke rekved som jeg har skrevet og malt litt på, men det er verd mer enn en bok jeg kan ha brukt en hel dag på å lage. Prisen blir derfor det noen vil betale, og det har jeg erfart litt av - og tatt feil av mange ganger. Heldigvis var jeg nesten i mål, for nå dukker det opp andre ting som bare må gjøres disse siste to ukene. Som at jeg blir spurt om å jobbe på biblioteket, og sånn er det å være vikar: det er bare å si ja når man blir spurt. Men det er en veldig kjekk jobb, så det gjør ikke noe. 


Kulturvandringen SPOR har åpent lørdag og søndag i palmehelgen mellom kl 11 og 17. Velkommen alle som er i nærheten av Forsand 19 og 20 mars, jeg blir å finne i kirken!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar